Egy ideje tervezem, hogy hobbi szinten foglalkozzak valami kreatív dologgal, mígnem rájöttem, hogy a blogolás lenne a legjobb lehetőség. Így elkezdtem tervezni, hogy hogyan is nézzen ki (többször átvariáltam), miről is szóljon (többször csökkentettem, aztán növeltem, aztán megint csökkentettem aztán megint növeltem a témák számát). Lassan eljött a téli - karácsonyi időszak, az egyik kedvencem. Nagy lelkesedéssel és sok-sok tervvel vágtam neki a decembernek. A blog valahol a lista tetején állt. Így keresve sem találtam volna jobb alkalmat, hogy elindítsam...:)

273453008594571111_7InFSBoG_f.jpg

Ezzel a bloggal egy álmom valósul meg, köszöntelek Titeket szeretettel! Hetente egy két posztra lehet számítani, de sokkal inkább a minőségre, mint sem a mennyiségre fogok törekedni, így, ha épp nincs ihletem, nem lesz 'írok valamit, csak hogy legyen friss poszt'. Mivel sokféle témáról (lakberendezés, fotózás, DIY, dekoráció, falusi turizmus, egészséges életmód és táplálkozás, kert...) fogok írni, remélem mindenki meg fogja találni a kedvére való csemegét.

Hát akkor vágjunk is bele! Kellemes olvasgatást, böngészést mindenkinek!

77476056059832805_civoBBfF_f_1.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://katiekincsesladaja.blog.hu/api/trackback/id/tr1004939818

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Viktória Füzesi 2012.12.18. 10:46:25

Drágám! Hatalmas mosollyal az arcomon ülök és olvaslak, mert tudom mennyit jelent Neked és mióta álmodod meg :) Szeretlek és hajrá!!!!
süti beállítások módosítása