Isay Weinfeld építész munkája ez a Sao Paulo-i család modern otthona. A brazil és francia pár a divatos butikok és menő éttermek kerületében, Jardins-ban építkezett. A fiatalok egy fénnyel teli otthonos, de nagyon modern helyet képzeltek el, melyben kényelmesen elférnek gyermekeikkel. A modern mellett még néhány stílus keveredése figyelhető meg, pédául country és minimál elemek is.item0.rendition.slideshowWideVertical.isay-weinfeld-sao-paulo-brazil-home-01-exterior.jpg

item1.rendition.slideshowWideVertical.isay-weinfeld-sao-paulo-brazil-home-02-entry.jpg

item2.rendition.slideshowWideHorizontal.isay-weinfeld-sao-paulo-brazil-home-03-living-room.jpg

item3.rendition.slideshowWideVertical.isay-weinfeld-sao-paulo-brazil-home-04-living-room.jpg

item4.rendition.slideshowWideVertical.isay-weinfeld-sao-paulo-brazil-home-05-dining-room.jpg

item5.rendition.slideshowWideHorizontal.isay-weinfeld-sao-paulo-brazil-home-06-kitchen.jpg

item6.rendition.slideshowWideHorizontal.isay-weinfeld-sao-paulo-brazil-home-07-movie-room.jpg

item7.rendition.slideshowWideVertical.isay-weinfeld-sao-paulo-brazil-home-08-stairwell.jpg

item8.rendition.slideshowWideHorizontal.isay-weinfeld-sao-paulo-brazil-home-09-master-bedroom.jpg

item9.rendition.slideshowWideVertical.isay-weinfeld-sao-paulo-brazil-home-10-bath.jpg

item10.rendition.slideshowWideVertical.isay-weinfeld-sao-paulo-brazil-home-11-bath.jpg

item11.rendition.slideshowWideHorizontal.isay-weinfeld-sao-paulo-brazil-home-12-garden-room.jpg

item12.rendition.slideshowWideVertical.isay-weinfeld-sao-paulo-brazil-home-13-pool.jpg

forrás: architecturaldigest

A bejegyzés trackback címe:

https://katiekincsesladaja.blog.hu/api/trackback/id/tr495127400

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása