Hosszú kihagyás után megint jelentkezem a tematikus "heti inspiráció" sorozat legújabb bejegyzésével.

Ma reggel kicsit morcosan ébredtem, gondoltam, rendben, ez egy ilyen nap lesz, kicsit szomorkás, kicsit rossz kedvű. Egy megbeszélésre menet a villamoson elgondolkoztam, hogy valójában mi lehet ennek a háttere?! Rájöttem, hogy azon túl, hogy rettenetesen sok dolgom van, el vagyok havazva és a teendőkkel nem bírom magam utol érni (és itt most nem ezeket a problémákat, szebben fogalmazva megoldandó feladatokat szeretném lekicsinyellni, mert ezeknek iszonyat súlya lehet egy átlagos hétköznap...) igazából semmi okom a melankóliára, hiszen mindenem megvan, azzal foglalkozom, amivel szeretnék, a hobbim a munkám, rengeteg barát és szerető család vesz körül, és a szerelmem vár minden este otthon.

Így hát összeszedtem magam pillanatok alatt, és a kezdetben az arcomra erőltetett mosoly néhány percen belül őszinte mosollyá alakult, és hazafelé már boldogan jó kedvűen mentem. :)

Ezt csak azért osztottam meg veletek, mert biztos vagyok benne, hogy a mai rohanó... világban nagyon sokan vagyunk / vagytok ezzel így. És abban is biztos vagyok, hogy ha ti is picit végig gondoljátok magatokban ilyenkor az életeteket, annak aktuális szakaszát, hamar rá fogtok jönni, hogy nincs is akkora hatalmas probléma, mint amekkorának mi gondoljuk azt elsőre.

Ennek tükrében összegyűjtöttem nektek / magamnak / nekünk néhány inspiráló, jó kedvre derítő képet szeptember utolsó hetére. Nézegessétek szeretettel! :)

Őszi móka és...

2013.09.jpg

Idő-, és pénzügyi keret hiányában is lehet csodás őszi dekorációt varázsolni az otthonodba. Gyűjts minél több termést! :)

2013.091.jpg

2013.092.jpg

Ha teheted, és próbáld megoldani, minden nap sétálj egy picit, akár munkába menet, akár hazafelé, akár este a ligetben... Légy a friss levegőn, a természetben minél többet! :) Hidd el, a lehető legjobbat így teszed a testeddel, lelkeddel.

581f15c3df2557b346486bd9fbe57526.jpg

És néhány hangulat kép:

099681828d703a7f705436ae058c3b82.jpg

a295e75648fe8635fb5f95f633f0e43b.jpg

És a kedvencem ;)

37bdf4811621b8cd79b5d24278ef3ced.jpg

f: pinterest

A bejegyzés trackback címe:

https://katiekincsesladaja.blog.hu/api/trackback/id/tr285529802

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása