Akármennyire is elcsépelt téma, én azért nem bírtam megállni, hogy ne menjek ki a Vörösmarty téri karácsonyi vásárba fotózni. Így utólag azt mondom, még szerencse, hogy kimentem, mert rengeteg érdekes dologgal találkoztam, sok szépséget fotóztam. Mind mind magyar fiatal keze munkája. Igazán büszkének érzem magam. És bizony ért megtiszteltetés is, ugyanis néhány márka képviselőjével le is beszéltem együttműködést. 

Első bemutatottam az Artisan. A brand mögött egy házaspár lakozik, akik vidéki otthonukban, saját kezűleg faragják, designolják és festik a termékeiket. Erősségük az üdvözlőtáblák, órák, fogasok, névtáblák, mágnesek és a madáretetők. Kedves formáikkal, figuráikkal és kellemes játékos színeikkel, bármelyik otthont fel tudják dobni a termékek.

Rendelj bátran tőlük, eszméletlen választékuk van! :) 

img_8685.jpg

img_8686.jpg

 

img_8688.jpg

img_8689.jpg

 img_8691.jpg

img_8692.jpg

img_8694.jpg

img_8695.jpg

img_8696.jpg

img_8697.jpg

img_8698.jpg

img_8699.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://katiekincsesladaja.blog.hu/api/trackback/id/tr297033569

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása