KamillaKatie 2015.01.21. 11:50

DIY naptár

Na jó, azért azt ne gondoljátok, hogy az egész határidőnapló saját készítésű! :) Csak az egyedi fedőlapja. :) Ugyanis történt néhány éve, hogy kerestem a megfelelő naplót év végén, ami mintában, elosztásban, méretben is megfelel. De valahogy sehogy sem akadtam rá az igazira. Aztán egyszer csak rájöttem a megoldásra. Vettem egy egyszínű borításút, de olyat, aminek az elosztása és a mérete éppen passzol az igényeimhez. Ezután a kreatív hobby boltokban fellelhető, ezerféle scrapbook papírok közül hosszú válogatás után összeállítottam azokat a mintákat, amik a legjobban tetszettek. És mutatom, hogyan tovább :)

Amire szükséged lesz:

határidőnapló

scrapbook papírok

kétoldalú ragasztó

olló

szalag

És az elkészítése:

Fejben elterveztem hogy milyen elrendezésben, osztásban és harmóniában teszem fel a papírokat, majd méretre vágtam mindent. Ezután levágtam a kétoldalú ragasztóról a megfelelő hosszúságú csíkokat, feltettem a naplóra, majd a papírokat is felragasztottam rá. Utolsó lépésben jött a szalag, ehhez én egy markánsabb színt választottam, amiből igaz hogy csak kevés van a mintás papíron, de a szalag szépen kiemeli :)

2014_26_mint-and-chocolate_1.png

img_0044.jpg

 

img_0045.jpg

img_0047.jpg

img_0048.jpg

img_0050.jpg

img_0051.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://katiekincsesladaja.blog.hu/api/trackback/id/tr337092059

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása